tisdag 6 april 2010

Det som göms i tö....


NU ser jag verkligen fram emot en lång, varm och vacker sommar efter vad som känts som den längsta vintern i manna minne!

Städ-dag den 21:a Maj!
Min miljö-blogg som jag startade förra våren, mest för att jag tröttnat på att se eländet i vårt soprum i Nyfors, har nu lett till att jag blivit inbjuden av Eskilstuna Energi & Miljö att delta i den städ-dag jag bollade idéer om i somras och bara det är ju fantastiskt att veta. Att det GÅR att påverka.

Jag kommer att fortsätta bloggandet nu (efter en tids sjukdom) och ska både delta i och bevaka städ-dagen den 21:a maj, men även bygga vidare på en del andra miljö-idéer.

Bland annat planerar jag en stor tävling som gör det riktigt lönsamt att värna om miljön både på kort o lång sikt! Dessutom blir det rejält med kul!

Det ni!

Återigen vill jag oxå tacka alla som hört av sig under vintern om ditten o datten!
Fortsätt med det!

länk till EEMs Städ-dagsifo

/Smutsgrisen Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar