torsdag 27 maj 2010

Utvärderat.. & vad tycker du?

I dag satt vi och gick igenom spektaklet och utan att ge oss själva allt för många klappar på ryggen så var det mycket som funkade bra.

Media-bevakningen och besökarnatalet var fantastiskt o vi fick massor med bra respons från folk på stan. Det var extra kul att kunna konstatera att många högstadieklasser tog sig ut i solen o visade äkta engagemang. Jag hade i alla fall en riktigt trevlig dag!För övrigt var det EN lycklig, som prickade ALLA rätt på tipspromenaden och kommer att få en sprillans I-pod!! Alla vinnarna kommer att publiceras på EEMs site och kontaktas per telefon.

OM du har åsikter om arrangemanget i fredags eller förslag till nästa gång, kontakta gärna mig eller skriv en kommentar! Det kan alltid bli bättre till nästa år!

Blir det nåt nästa år?
Det tror jag nog!
Nu ska jag sätta mig o jobba på några andra intressanta idéer, som vi får se vad det kan bli utav....

Glöm inte heller att den 5:e juni firas Världsmiljö-dagen i Parken & ni kan nu hämta era GRATIS-biljetter på medborgarkontor och demokraticentrum!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar