torsdag 3 september 2015

Föroreningar i min närmiljö..


Barbro Jöberger - Ännu en bitter människa som älskar att hata (foto Björn Lundberg)

När totala främlingar börjar diskutera hur illa de tycker om negrer så drar i alla fall jag gränsen. Sluta förpesta mitt liv med er unkna bitterhet och hat.
Rasism är INTE ok och om du har problem på att skilja kritiska åsikter från rent hat så föreslår jag att ni läser på i ämnet..

Sluta hata, börja leva.

/M

Om någon försvarare av denna person skulle släntra förbi här så skulle jag uppmana er att läsa på om denna persons historia, - En rättshaverist som efter år av kamp mot en påstådd "tandläkarkonspiration" halkande in på rasistspåret och märkte att det äntligen fanns någon som lyssnade och blev självmedicinerande av maktberusning. Detta är självklart tragiskt men inte mer än att hon har en publik som okritiskt applåderar dumheterna utan konsekvens..

Personen i fråga har förövrigt SJÄLV hängt ut journalister som sedan blivit hotade - SÅ vilket är det är det??- Är det ok eller inte att hänga ut folk???

(jag har inga rättigheter till bilden så om fotografen kontaktar mig så tar jag omedelbart bort den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar